|
Мұғалімнің аты-жөні:Ермаганбетова Г.С. Күні: | |||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 ІҮ бөлім 7-8 сабақ |
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: | ||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Аңыз патшайым | |||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды. 5.А3. Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айтады. | |||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Барлығы: мәтіннің мазмұнын түсінеді. Көбі: тыңдалған мәтіннен нақты ақпаратты анықтайды,ауызша мәтін құрайды. Кейбірі: қазақ тіліндегі төл дыбыстармен қатар үндестік заңын ескере отырып, ауызша мәтін айтады. | |||||||||||||||||||||
Жетістік критерилері: |
Ауызша мәтін құрай алады. Ауызша мәтін айтуда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескереді.
| |||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты сөздік қор: көпір-мост жаушы-гонец шегіну-отступать тұтқындау-брать в плен шайқас-битва | |||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс | |||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих пәні | |||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім 5 минут |
«Сұрақ-жауап» әдісі: 1.Парсылардың патшасы кім болған? 2.Массагеттердің патшайымы (ханшайымы) кім болған? 3.Оның балалық шағы қалай өтті? 4.Ол қандай ортада тәрбие алды? 5.Тұмар патшайым бес,алты жасында неге үйренді? 6.Тұмар патшайымның аты не үшін тарихта қалған? 7.Қазақ халқының қандай ержүрек жауынгер қыздарын білесіңдер? | |||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары | ||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
| |||||||||||||||||||
Сабақтың басы 15 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мен елімді сүйемін» тренингісімен сабақты бастаймын. - Егер сенің досың болса, көршінің басын сипа; -Егер сен құстарды жақсы көрсең, қолыңды созып, құстарша қанат қақ; - Егер сен өз мектебіңді жақсы көрсең, аяғыңды топырлат; -Егер сендер өз Отандарыңды жақсы көрсеңдер, алақандарыңды соғыңдар! -Егер елімізде бейбітшілік болсын десеңдер, бір-бірлеріңді құшақтаңдар!
· Кеспе қағаз арқылы топтарға бөлу. · Бүгінгі сабақтың тақырыбын екі сөзді қ.т. аудару арқылы анықтау./легенда, царица/ · Саб.мақсатымен таныстыру. · Жаңа сөздермен таныстыру. · Мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің синонимдерін айтып түсіндіру. 1-тапсырма. Топтық жұмыс Мәтінді мұқият оқыңдар. Ондағы тақырыпқа байланысты 3 маңызды ақпаратты іріктеп алыңдар.
Дескриптор: Оқушылар мәтіннің мазмұнын түсініп оқиды. Мәтіннен тақырыпқа байланысты 3 нақты ақпаратты іріктейді.
|
|
| |||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут
Сабақтың соңы Кері байланыс 5 минут
«Қазына іздеу жолында» әдісі
|
2-тапсырма. Мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің синонимдерін айтып түсіндіру,дәптерлеріне жазғызу.
Сабақты қорытындылау үшін мен «Қазына іздеу жолында» әдісін қолдана отырып, оқушыларыммен кері байланыс жасаймын.Оқушылардың алдына сандықша ұсынамын.Сандықша ішінде бүгінгі сабаққа сай келетін/келмейтін ақпараттар болады.Осы жерде оқушылар берілген ақпараттарды оқи отырып, бүгінгі тақырыпқа сай ақпараттарды іріктеп алады.
|
Тақырыпқа қатысты суреттер, А4 парағы, парақшалар |
| |||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
|
Үйге тапсырма:86 бет,2-т.
|
Кері байланыс кемесі |
| |||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
| |||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
| |||||||||||||||||||
·
|
·
|
·
|
| |||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
| ||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
| |||||||||||||||||||||